Služby a tlačivá | |
---|---|
1. Určenie podmienok úpravy miestnych komunikácií po haváriáchNázov úradného procesu:Dodatočne vydané rozhodnutie s určením podmienok uvedenia miestnej komunikácie do pôvodného stavu. Popis: V prípade opravy súvisiacej s odstraňovaním dôsledkov havárie na podzemnom vedení je vlastník alebo správca tohto vedenia povinný doručiť na Mestský úrad v Liptovskom Mikuláši písomnú žiadosť o dodatočné určenie podmienok uvedenia komunikácie do pôvodného stavu na náklady vlastníka alebo správcu vedenia. Formulár: Žiadosť o dodatočne vydané rozhodnutie z dôvodu: –– odstraňovania poruchy na prípojke vedenia, –– odstraňovania poruchy na hlavnom (vedľajšom) vedení. Potrebné doklady pri osobnom podaní: Vyplnená predtlač žiadosti o dodatočne vydané rozhodnutie. Lehota vybavenia: Do 15 dní od podania žiadosti. Poplatky: Bez správneho poplatku. Všeobecne záväzné právne predpisy (zákony, vyhlášky): Zákon č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov. Vyhláška č. 35/1984 Zb., ktorou sa vykonáva zákon o pozemných komunikáciách (cestný zákon). Zákon č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov. Zákon č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov Opravné prostriedky: Odvolanie proti rozhodnutiu sa podáva do 15 dní od doručenia rozhodnutia. PRÍLOHY: Žiadosť PO, živnostníci - žiadosť o dodatočne vydané rozhodnutie - prípojka, hl. vedenie Žiadosť FO - žiadosť o dodatočne vydané rozhodnutie - prípojka |